Cheyenne-Golden, woensdag 11 juni

Wat een wind vannacht zeg! Heb er slecht van geslapen (alleen ik) De camper stond te schudden in zijn voegen.
Op tijd gaan ontbijten, binnen dit keer want het was koud vanmorgen.
Naast de camping was een grote westernstore, dus toen we de camping afgingen (dat duurde even want we konden niet de juiste uitgang vinden, whahaha), hebben we deze grote westernwinkel eens even zorgvuldig bekeken.
Ik wilde een paar beenbeschermers voor Billy Jean kopen maar ze hadden alleen roze, oranje en witte beschermers en daar vind ik Bil toch wat te stoer voor. Ze ziet al me aankomen!
We gingen de interstate op, hadden zo’n 180 km te rijden en pauzeerden in Fort Collins, want je wilt het niet geloven, de meiden hadden nog nooit een Starbucks van binnen gezien en dat moest nu toch echt even gebeuren!
Tomtom wees ons de weg naar de dichtsbijzijnde Starbucks coffeeshop en we hebben daar een heerlijke kop cappuccino gedronken met het bijbehorende plakje cake.
Toen zijn we direct doorgereden naar het Dakota Ridge RV park alwaar we 28 km verwijderd zijn van de camperverhuurder.
Het is een mooi park in het plaatsje Golden, ten zuidwesten van Denver, en we staan hier weer prima.
Vanmiddag hebben we de koffers ingepakt en de camper schoongemaakt, wat allemaal zeer voorspoedig liep met prachtig weer zodat we af en toe even konden pauzeerden op onze stoeltjes in de zon.
Zojuist zijn we een stukje wezen lopen naar het dichtsbijzijnde steakhouse en daar hebben we heerlijk gebunkerd.
Het was een gezellige tent en hebben daar ook heel knus ons laatste grote maal hier in Amerika genuttigd.
We gaan nu onze laatste nacht in en hopen morgen op een voorspoedig verloop van de dag.
We worden door de camperverhuurder om 11 uur naar het vliegveld gebracht en om 17.45 uur vertrekt ons vliegtuig, dus we moeten ons morgenmiddag zoet houden op Denver International Airport.
Ons vliegtuig gaat rechtstreeks naar Frankfurt en vandaar gaan we met een ander vliegtuig naar Amsterdam waar we vrijdagmiddag om 14.00 uur zullen landen als alles goed gaat.
Wordt vervolgd!

Categorieën: Geen categorie | 11 reacties

Berichtnavigatie

11 gedachten over “Cheyenne-Golden, woensdag 11 juni

  1. Zit het er al weer bijna op.
    We hebben genoten van jullie verhalen en foto’s.
    Goeie reis terug naar Nederland.

    Groetjes Bianca

  2. Goedemorgen.
    Jammer dat het er weer op zit. Het is een mooie reis geweest en jullie hebben genoten, dat is het voornaamste.
    Goeie terug reis gewenst.

    Groetjes Annie

  3. Het zit er al weer op voor jullie.
    Jammer voor jullie maar ook voor mij, ik vond het wel leuk om jullie verslag iedere dag even te lezen!
    Goeie reis terug!

    Groetjes Elly

  4. piet(erw)

    nu moet ik toch ook aan de grote schoonmaak beginnen. Zal de dagelijkse verhalen wel missen, alhoewel het wordt nu live. Behouden terugkeer.xxxPiet

  5. Cor & Ingrid)

    mark en cor wensen jullie een goede vlucht en hopen vrijdagmorgen op een heldere lucht boven graftdijk dan kunnen we naar mekaar zwaaien als jullie over vliegen naar frankfort good luck

  6. Het was iedere keer leuk om jullie verslag te lezen en de foto’s te bekijken. Jammer, dat er altijd een einde aan zo’n heerlijke vakantie komt.
    Ik wens jullie goede vluchten toe en een behouden thuiskomst.

    Groetjes, Marco.

  7. Lieve meiden,

    Heel erg bedankt voor het mee mogen genieten van jullie prachtige reis. Ik heb ervan genoten.

    Ik wens jullie een goede terugvlucht naar Nederland.

    Groetjes van Marjan

  8. Marlinde

    Hi mam en andere meiden,

    Zit hier aan mijn ontbijtje en ga straks auditie doen in amsterdam.
    Ik wens jullie alvast een fijne reis toe en zie je vanmiddag, avond zo snel mogelijk! dikke knuffel
    marlinde

  9. Jammer dat het er weer op zit dames! Ik heb erg genoten van jullie avonturen!

    Groetjes,
    Bianca

  10. Aan alle goede dingen komt een eind helaas, bedankt voor het leuke verslag elke dag en een hele goede vlucht naar huis. En die tijd op het vliegveld in Denver komen jullie vast wel door.(misschien wat plannen maken voor volgend jaar? 😉 )
    gr. Paula

  11. Jan Gijs (JGK)

    Hoi Ingrid,

    Heb zojuist het laatste deel van jullie reis gelezen. Jammer, want bijna iedere avond was het een vast ritueel om jullie verslag en dat van Monique en Albert te lezen. Ik heb er toch weer een paar leuke tips uitgehaald voor onze komende campertrip.

    Groetjes,
    Jan Gijs

Plaats een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.